donderdag 20 november 2008

DT Challenge

Tja, als je lid bent van een designteam moet je zo af en toe ook wat laten zien natuurlijk. Dus had Lenet een fanatastisch idee ( help me even herinneren dat ik haar daar nog hartelijk voor moet bedanken......grrrrrrr) Nee hoor, grapje, ik vond het heel leuk om te doen.
Bij Creatief Scrapwork mogen de forumleden om beurten een challenge voor het Design Team bedenken. Aan Angela de eer om de eerste challenge te bedenken. Haar opdracht werd: Maak een LO met zwart, blauw en zilver. Mijn radartjes begonnen direct op volle toeren te draaien. Eigenlijk wilde ik er wel een winterse LO van maken. Voor het eerst heb ik met glimmermist gewerkt. Best nog wel moeilijk om dat te doseren trouwens. De randen van het papier is met witte en zilveren embossingpoeder bewerkt. En de grote bloem van Heidi Swap was eigenlijk een witte, maar ook die is met zilveren glimmermist gekleurd. Hierbij de foto's van het eindresultaat. En als je de andere uitwerkingen van de overige leden van het DesignTeam wil zien klik dan HIER