vrijdag 13 februari 2009

Winter

Vorig jaar hadden we 3 dagen hele strenge vorst. Overal lag een dikke laag rijp op de bomen. Zo ontzettend mooi, het straalde een serene rust uit. Vooral toen de zon begon te schijnen. Een foto van toen, van het hoog Bolwerk in Bolsward, heb ik gebruikt voor de wedstrijd op het SA Forum. ( Maak een LO in alleen blauw en wit tinten )Ik heb ook gelijk mijn DT challenge van het Creatief Scrapwork Forum gebruikt. Annelies kwam met de opdracht om de titel zonder kant en klare letters te maken, en je mocht ook geen gebruik maken van snijmachine's enz. Mijn eerste idee pakte niet goed uit: Ik had de letters getamponneerd met True Snow. De letters vielen helaas weg op de achtergrond. Toen ben ik er nog een keer met de lijmpen en met glitters langs gegaan. En voila: Missie geslaagd. ( Al zeg ik het zelf )



Geen opmerkingen: