vrijdag 8 mei 2009

Mijn tuin

Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen grote tuinierder ben. Ik bedoel: ik vind het heerlijk om in de tuin te zitten als het mooi weer is, genieten van de bloemen, de vlinders, het uitzicht....alleen dat de tuin ook echt onderhoud nodig heeft om zo te worden ( of te blijven ) dat is iets waar ik minder blij mee ben. Ongetwijfeld heeft dat te maken met chronisch tijd te kort, alhoewel, ook dat is relatief natuurlijk. Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Maar nu we de afgelopen maand wat vrije dagen hadden, hebben we ons gestort op project tuin:
Het opknappen van de tuinmeubels, grondig snoeien, grasmaaien, bemesten, en vooral: opruimen! En we zijn al een heel eind op de goeie weg. Nu nog het tuinhuis een nieuwe lik beits, en dan staat dat er ook weer strak op. En zeg nu zelf: Deze tuin mag er toch best wel wezen? ( ik mag er in ieder geval wel heel graag in zijn, vooral als het zonnetje schijnt :P)











Geen opmerkingen: