vrijdag 12 juni 2009

17 jaar geleden..........



Onze trouwdag! Poeh, best wel lang als je dat zo even tussen neus en lippen door zegt: 17 jaar!!!! Het was die dag echt een prachtige dag, gelukkig maar, want het feest organiseerden we helemaal zelf en we hadden een zaaltje gehuurd dat eigenlijk te klein was voor het aantal gasten dat we verwachtten. Maar er was wel een hele grote tuin bij. Omdat het mooi weer was, was iedereen in de tuin te vinden, het leek wel een dynasty party. Op naar een nieuw jaar samen.


De afgelopen tijd heb ik weer lekker wat kunnen scrappen. Als eerste mocht ik kaartjes maken met de cardkit van de maand Mei van Creatief Scrapwork. Met het superpapier van My Minds Eye: Bloom ( klik hier voor de link naar de kit )






Op het forum van Creatief Scrapwork kreeg ik van Mireille deze sketch als uitdaging:





Dit is mijn uitwerking:





En tot slot heb ik nog 2 LO's voor jullie. Gemaakt met het papier van Bo Bunny: Grease Monkey:






Tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Romy zei

Gefeliciteerd met jullie 17-jarige bruiloft!

Gave layouts heb je trouwens gemaakt.

Maryke zei

gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!
gave kaarten en lo´s heb je weer gemaakt!

sam zei

leuke creaties, de F1 lo vind ik heel stoer geworden! groetjes sam